23 Aralık 2021 Perşembe

Aslıhan IŞIK/Bilecik MTAL(1. GRUP)-'Doğaya Saygı' Etkinliğimiz

 


'Doğaya Saygı' Etkinlikleri kapsamında Karbon Ayak İzleri Anketini tamamlayarak doğaya saygının önemi hakkında bilinçlenen öğrencilerimiz bu bilinci hayata geçirmek için atık kağıtlardan resim çerçevesi, ip-köpük-kürdandan futbol sahası maketi,elbise askısından masa üstü lambası yaparak atık malzemelerle geri dönüşüm sağladılar.Emeğinize sağlık gençler.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adeviye ÖZGAN/ Karaisalı Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi - 8 Şubat GÜVENLİ İNTERNET GÜNÜ

 Öğrencilerimizle chtroom dan toplantı yaparak, güvenli internet kullanımıyla ilgili bilgilendirme yaptık .