Öğrencilerimiz "Değerlerimle Değerleniyorum" panomuza ADALET değerimizi işlediler...
Öğrencilerimizle chtroom dan toplantı yaparak, güvenli internet kullanımıyla ilgili bilgilendirme yaptık .
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder